Ćwiczenia

przedwczesny_300x250-2Jednym ze sposobów zapanowania nad przedwczesnym wytryskiem jest wykonywanie ćwiczeń, które pozwalają kontrolować przebieg seksu. Coraz większą popularnością cieszy się metoda APE (Anti Premature Ejaculation), która powstała z myślą o parach oraz do samodzielnego powtarzania przez mężczyzn. Ich regularne stosowanie pomogło większości mężczyzn, którzy zdecydowali się na tego typu kurację. W tym artykule znajdziesz niezbędne informację, które z pewnością pozwolą poprawić jakość współżycia seksualnego z partnerką.

W trakcie seksu

O długości aktu seksualnego możesz zadbać już w trakcie zbliżenia. Pamiętaj, by poruszać się powoli, łagodnie już od samego początku gry wstępnej. Głęboko oddychaj i nigdzie się nie spiesz. Gdy poczujesz, że podniecenie jest za duże, zwolnij lub na chwilę się zatrzymaj. Jednak nie na długo, by nie cofnęła się erekcja.

Zaproponuj partnerce dłuższą grę wstępną, w której zarówno Ty jak i Ona skupicie się na mniej erotycznych obszarach – dotykając je z różną intensywnością, przy użyciu rąk, ust, języka. Jeśli czujesz, że zaraz będziesz mieć wytrysk, poproś partnerkę, żeby przestała. Sprawiajcie sobie przyjemność tak długo, jak czujecie, że jest to fajne.

Możecie również skoncentrować się na kluczowym punkcie. Partnerka pieści mężczyznę do momentu, kiedy on czuje, że jest bardzo bliski wytrysku. W tym momencie ona przestaje i wraca za chwilę do przerwanej czynności. Takie ćwiczenie pozwala wyrobić odpowiednie nawyki niezbędne do zapanowania nad ejakulacją w trakcie seksu.

Inny sposób to technika „squeeze”, która polega na wkładaniu członka do pochwy i wyjmowaniu go za każdym razem, gdy mężczyzna czuje, że zbliża się wytrysk. Praktyka, czyli regularne ćwiczenia, pozwalają uzyskać bardzo dobre efekty.

Warto również zwrócić uwagę na pozycję, w jakiej się kochasz. Dobrze, żebyś podczas seksu miał kontrolę nad sytuacją. W pozycji misjonarskiej, gdy czujesz, że zaraz „eksplodujesz”, wyciągnij członek z pochwy i lekko uciśnij go u nasady.

Przed seksem

- Poleca się masaże odpowiedzialne za prawidłowy przebieg wytrysku.

- Delikatne masowanie punktu znajdującego się w połowie długości mostka na wysokości brodawek sutkowych.

- Delikatne masowanie punktu na lewym udzie w odległości 4 palców od zgięcia kolanowego.

- Masowanie punktu między jądrami a odbytem – raz dziennie przez 5 sekund. Ćwiczenie należy kontynuować przez miesiąc.

- Trening masturbacyjny polegający na stymulacji członka do momentu, kiedy czujesz, że bliski jest orgazm. W tym momencie należy przestać, powtarzając aktywność każdego dnia.

Popracuj w wyobraźni. Poświęć 15 minut na to, by się położyć i wyobrazić sobie namiętną scenę, krok po kroku. W momencie, gdy masz w nią wejść, powiedz, że dasz radę. Na chwilę się zatrzymaj, a potem powoli zacznij się poruszać, cały czas powtarzając sobie w myślach, że kontrolujesz sytuację. Gdy poczujesz, że podniecenie podnosi się i to już czas na finał, pozwól sobie w wyobraźni na wytrysk.

Poza tym na problemy z wytryskiem dobrze wpływa duża częstotliwość aktów seksualnych. Im mężczyzna ma więcej doświadczeń w tym temacie, tym seks statystycznie trwa dłużej.

przedwczesny_600x150-1

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>